Seguretat i intel·ligència artificial

Malgrat que de vegades hi pot haver certa preocupació sobre la protecció de les dades dels clients obtingudes a partir de sistemes d’intel·ligència artificials, la veritat és que és una eina que pot incrementar els paràmetres de seguretat. 

En aquest sentit, quan les empreses compten amb empleats digitals i sistemes biomètrics intel·ligents com a primer punt de contacte, la intel·ligència artificial farà que el procés sigui més ràpid i precís, tot reduint el temps i els errors humans. Així, s’evita que un sistema de Resposta de Veu Interactiva (IVR) o un empleat humà del servei d’atenció al client o departaments de vendes hagin de fer tot un seguit de preguntes repetitives per verificar la identitat del client
De fet, els empleats digitals poden verificar a un usuari basant-se en analítiques en temps real o sistemes biomètrics que confirmen la seva veu o empremta dactilar.  

I és que comptar amb intel·ligència artificial en una empresa permet detectar erros i fraus ràpidament. Hi ha organitzacions que, per exemple, l’utilitzen per evitar que els estafadors obtinguin accés a les seves dades i oferir experiències més satisfactòries als clients.D’aquesta manera, l’empleat digital es pot dedicar a verificar als clients de forma més ràpida i precisa, mentre que els empleats humans poden passar més temps atenent trucades d’alt valor. 

Per més informació, contacta’ns al telèfon (+376) 803380 o per correu electrònic a vipsa@vipsa.ad i te n’expliquem més sense compromís.
seguretat andorra

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *